Kumári biciklizni tanul

image
Hazafelé menet, Kumári jéggé dermedt biciklijére pillantva egy utasítás generálódott tudatlanná fagyott testem még érző részében.  “Elrakhatod, az idén már nem kell!” Aztán persze reakciómentesen haladtam tovább némi pozitív energiában reménykedve éltető háziasszonyunk főztjétől, és az otthon melegétől.
image

Mint ahogy a bicikli, a téli nap mosolyától kora délutánra én is kiolvadtam. És ha már így alakult, a gyereklevegőztetés hátsó szándékával felajánlottam Kumárinak, hogy tehetünk még egy utolsó próbát, ő ugyanis egész nap a szobában gyógyulgatott.

image

Tettünk. És bár a biciklizés tudományának elsajátításához minden eszköz adott volt ugyan, Kumári mégsem tanult meg biciklizni. Ebből azt a következtetést vontam le, hogy neki ehhez már túl hideg van. Szóval elpakoltam.

1 hozzászólás a következőhöz: “Kumári biciklizni tanul

  1. Vámos szerint:

    Érthető, hogy elpakoltad. Az én korosztályom december közepén már szánkózott, hógolyózott, hóembert épített, vagy csúszkált a jégen. Mármint amikor mi voltunk 6 évesek. Persze, hol van már az az idő, amikor a tél tél volt. Jobb híján marad a sakk. A meleg szobában.

Vélemény, hozzászólás?

