Nyári elfoglaltság

image

Tegnapelőtt négy tál ribizlit facsartam ki a búzafűprés gépen. Másfél óráig tartott. Azt hittem, belehalok. A könyököm úgy bedurrant, mintha lenyomtam volna száz fekvőtámaszt bemelegítés nélkül.

image

Tegnap este újabb három tál várt otthon. Nagyobbak, mint az előző. Mind feketeribizli. Ez két óráig tartott. Érdekes módon már nem fájt a könyököm, és két óra múlva is bírtam volna még. Szóval hadd jöjjön a többi. Az idén iszonyat jól termett a ribizli. Sok ág le is szakadt. Már kétszer annyit befőztünk, mint tavaly, és még mindig van. A josta pedig még csak ezután jön. Az mindig rengeteget terem. 😍

4 hozzászólás a következőhöz: “Nyári elfoglaltság

  1. bonkáló éva szerint:

    Csodás színű a ribizli a tálakban. Hát és amilyen egészséges! Szerintem érdemes volt . A nehéz lépések után így jött a szárnyalás. Drága Dinatárini pedig igazán inspiráló személyiség a család többi aranyos tagjával együtt.

  2. Vámos szerint:

    Azt azért áruld el, mi lesz ebből a nagy hajtásból. Lekvár? Szörp? Vagy valami egészen más?

Vélemény, hozzászólás?

