Lelki Spárta

Ez a film Naru egyik nyári élményéről készült. Az alkotó nem én vagyok, de ha már elkészült, miért ne osszam meg? Ráadásul én is vele feküdtem-keltem, szóval… 🙂

Reklámok

3 hozzászólás a következőhöz: “Lelki Spárta

  1. Anne-Marie szerint:

    Nagyon aranyosak! És az is látszik, hogy jól érezték magukat. Kislányok is voltak, vagy nekik Kunti-tábor lesz? 🙂

  2. Anne-Marie szerint:

    Azt elhiszem. 🙂 Mondjuk számomra így huszonéves tanárjelöltként inkább a fiúk kiapadhatatlannak tűnő energiájának lekötése jelentene nagyobb nehézséget. El se tudom képzelni, milyen lehetett a sok kicsi közt rendet tartani. 😀 Minden tiszteletem és elismerésem az összes táboroztató prabhunak!! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

